izpis_h1_title_alt

Analiza učinkovitosti spletnega trženja na primeru podjetja Paul Valentine : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Repić, Nataša (Avtor), ID Pustovrh, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/repic1169.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, oglaševanje, efektivnost, trendi, case study
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Repić]
Leto izida:2020
Št. strani:II, 28 str.
PID:20.500.12556/RUL-122487 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:31953923 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.12.2020
Število ogledov:1259
Število prenosov:74
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of the effectiveness of online marketing in the case of Paul Valentine
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, advertising, efficiency, trends, case study

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj