izpis_h1_title_alt

Razprodano: tržnokomunikacijska orodja in marketing muzikala v Sloveniji : tržnokomunikacijska orodja in marketing muzikala v Sloveniji
ID Oblak, Gašper (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,10 MB)
MD5: 301D4B9A2F8EB7DD0FBC74BB3F25A8C5

Izvleček
Z vzponom muzikala kot žanra znotraj gledaliških uprizoritev v Sloveniji je bilo zanimivo spremljati tudi marketinške aktivnosti in uporabo tržnokomunikacijskih orodij. Predmet raziskovanja je bil namenjen ravno temu; raziskal sem, katera tržnokomunikacijska orodja so najbolj v uporabi pri nas ter, ali vzdrži, da se producenti bolj usmerjajo k publiciteti, in ne toliko k uporabi drugih tržnokomunikacijskih orodij. Teoretični del diplomske naloge zaobjema opis muzikala, občinstev, ki muzikal obiskujejo, oglaševalske komunikacijske procese in ostale oblike tržnega komuniciranja, ki tvorijo podlago za nadaljnjo aplikacijo na omenjeno področje. Za protiutež sem predstavil tudi marketinške prakse in prakse odnosov z javnostmi predstav na Broadwayu in West Endu. Opisal sem tudi marketinški splet gledališča. Empirični del vključuje metodologijo in analizo podatkov, ki sem jih pridobil z intervjuji producentov neodvisnih produkcij. Nalogo zaključujem z ugotovitvami in sklepom, ki pojasnjujejo zastavljena vprašanja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:tržno komuniciranje, tržnokomunikacijska orodja, muzikal, publiciteta, marketing
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[G. Oblak]
Leto izida:2020
Št. strani:89 str.
PID:20.500.12556/RUL-122354 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138:782.8(043.2)
COBISS.SI-ID:41223683 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.12.2020
Število ogledov:734
Število prenosov:110
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Sold out: marketing communication tools and musical theatre marketing in Slovenia : diplomsko delo
Izvleček:
With the rise of the musical theatre as a genre within the theatrical performances in Slovenia, it was also interesting to monitor marketing activities and the use of marketing communication tools. The subject of the research was intended for just that purpose; I researched which marketing communication tools are used the most and whether it is sustainable for producers to focus more on publicity and not so much on the use of other marketing communication tools. The theoretical part of my diploma thesis includes a description of the musical theatre, audiences who attend the performances, the advertising communication processes in this area. To counterbalance I also presented marketing practices and public relations practices of Broadway and West End performances. I also described the theatre’s marketing mix. The empirical part includes the methodology and analysis of data obtained through interviews of producers of independent productions. I conclude the diploma with findings and a conclusion that explain the questions asked.

Ključne besede:marketing communication, marketing communication tools, musical, publicity, marketing

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj