izpis_h1_title_alt

Presojanje uspešnosti trženjskega komuniciranja na nenaslovljeni oglaševalski pošti : diplomsko delo
ID Hodnik, Tanja (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/hodnik3035.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, direktno trženje, poslovno komuniciranje, PTT, oglas, razuskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Hodnik]
Leto izida:2007
Št. strani:44 str., 34 str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-12176 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17409510 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1935
Število prenosov:273
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, direct selling, business communication, postal services, advertisement, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj