izpis_h1_title_alt

Jezikovna integracija priseljenk s Kosova v lokalno okolje
ID Roršek, Jasmina (Avtor), ID Novak Lukanovič, Sonja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Pirih Svetina, Nataša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,31 MB)
MD5: D91687A4BD25940D9331AB29E7BE74AF

Izvleček
Magistrsko delo obravnava aktualno problematiko jezikovne integracije albansko govorečih priseljenk v lokalno okolje v Slovenski Bistrici, ki so s Kosova v želji po združitvi družine prišle za svojimi možmi. Predstavljeno je delovanje neformalne oblike izobraževanja odraslih, študijskega krožka Slovenski klub na lokalni ljudski univerzi, v okviru katerega so se priseljenke skozi štiriindvajset srečanj spoznavale z osnovami slovenskega jezika in kulture. Prikazani so rezultati zaključnega jezikovnega testa in vprašalnika, s katerim smo pobližje spoznali značilnosti ciljne skupine in njihove ovire pri vključenosti v lokalno okolje.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:migracije, integracija, priseljenke, slovenščina kot drugi jezik, albanščina, neformalno izobraževanje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-121470 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:32225795 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.10.2020
Število ogledov:1464
Število prenosov:217
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Linguistic Integration of Kosovo Immigrant Women Into the Local Environment
Izvleček:
The master's thesis discusses the current issue of language integration of Albanian-speaking immigrant women into the local environment in Slovenska Bistrica who came from Kosovo, wishing to reunite families with their husbands. The thesis depicts the operation of an informal form of adult education, the study club Slovenski klub at the local adult education institute, within which immigrant women have learned the basics of the Slovene language and culture throughout a twenty-four-hour course. The results of the final language assessment and the questionnaire are presented, with which we gained more insight in the characteristics of the target group and their barriers regarding inclusion into the local environment.

Ključne besede:migrations, integration, immigrant women, Slovene as a second language, Albanian, non-formal education

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj