izpis_h1_title_alt

SKLADNOST KOMUNIKACIJE SLOVENSKIH POLITIČNIH STRANK NA DRUŽBENIH OMREŽJIH Z NJIHOVIMI PROGRAMI : magistrsko delo
ID Svete, Blaž (Avtor), ID Jukić, Tina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Umek, Lan (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,05 MB)
MD5: F60D5277268D6F386DFE44D22D6B7EC4

Izvleček
Razvoj družbenih omrežij je odprl nove priložnosti na številnih področjih, tudi političnem. Z naraščanjem priljubljenosti družbenih omrežij na političnem področju se je okrepilo tudi raziskovanje tega področja. V strokovni literaturi pa ni mogoče zaslediti raziskave, ki bi analizirala skladnost komunikacije političnih strank na družbenem omrežju Twitter z njihovimi programi. S tem namenom je bila izvedena analiza tvitov političnih strank na družbenem omrežju Twitter v času predvolilne kampanje za državnozborske volitve v Sloveniji leta 2018. Najprej so bili analizirani programi parlamentarnih strank za določitev ciljev programov, nato pa so bili tviti razvrščeni v posamezne kategorije glede na to, ali so se navezovali na cilje volilnih programov posameznih strank ali pa so vsebovali vsebino, ki se ni nanašala na te cilje. Rezultati raziskave so pokazali, da vsebina večine tvitov ni vezana na vsebino programov, vendar so namenjeni predvsem promociji stranke in njenih kandidatov. Tviti, ki so se navezovali na cilje iz volilnih programov strank, so najbolj zastopani v strankah NSI, SDS in SD. Najbolj aktivna je bila v analiziranem času stranka SMC. Za vse stranke pa velja, da bolj kot so se bližale volitve, bolj je naraščalo število tvitov. Raziskava ponuja kronološki in vsebinski vpogled v objave tvitov slovenskih političnih strank v predvolilnem času. Njeni rezultati so koristni tako za raziskovalce s področja politoloških znanosti kot za stroko s področja odnosov z javnostmi, saj prispevajo k poglobljenemu razumevanju uporabe družbenega omrežja Twitter s strani pomembnega segmenta slovenske politike.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družbena omrežja, politične stranke, komunikacija političnih strank, Twitter
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[B. Svete]
Leto izida:2020
Št. strani:XIV, 120 str.
PID:20.500.12556/RUL-121383 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:323(497.4)
COBISS.SI-ID:32048387 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.10.2020
Število ogledov:1574
Število prenosov:259
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:COMPLIANCE OF SOCIAL MEDIA COMMUNICATION OF SLOVENIAN POLITICAL PARTIES WITH THEIR POLITICAL PROGRAMMES
Izvleček:
Development of social media has opened new possibilities in many areas, including political. With the rising popularity of using social networks in politics, there has also been a lot more research into this phenomenon. In scientific literature we couldn’t find any research that analyses the compliance of social media communication of political parties with their political programmes. With this aim research has been conducted to analyse tweets from political parties on social media Twitter in pre-election time for the election of the Slovenian national assembly in the year 2018. Firstly, political programme of each party was analysed with the purpose of identifying goals of political programmes. Then the tweets were classified into categories based on their content, whether they contained goals from political programmes or other content which wasn't relevant to their goals. The research results suggest that most of the tweets were not tied to political programmes, but were mostly aimed at promoting a political party or their candidates. Tweets containing goals of political programmes were the most represented in political parties NSi, SDS and SD. The most active political party during the examined period was SMC. The closer all political parties got to election day, the more tweets they published. Our research offers insight into the timelines and content of published tweets from Slovenian political parties in pre-election time. The results of the research are beneficial for political science on one hand and professionals in public relations on the other, since they contribute to a better understanding of the use of Twitter as a form social media by a relevant segment of Slovenian politicians.

Ključne besede:social networks, political parties, social network communication during campaign, Twitter

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj