izpis_h1_title_alt

Politika post-resnice: primer kampanje Brexit : magistrsko delo
ID Bokan, Žan (Avtor), ID Vodovnik, Žiga (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,28 MB)
MD5: 1D7237060EB2D1FB090F0548E95AB2C0

Izvleček
Magistrska naloga obravnava pojav post-resnice in z njo povezano novo pojavno obliko politike post-resnice. Slednjo obravnava na primeru kampanje Brexit, izstopu Velike Britanije iz Evropske unije. Post-resnica je posledica kompleksne kombinacije različnih dejavnikov, v splošnem pa gre za spremembe na ekonomskem, kulturnem in medijskem področju, skupaj z tehnološkim napredkom. Post-resnica označuje okoliščine oziroma delovanje posameznikov, v katerem so faktična dejstva zanemarjena, v ospredju pa so čustva in osebna prepričanja. S tem povezan je vznik politike post-resnice, katero zaznamuje ravnodušnost do dejstev, pač pa nagovarja čustva in utrjuje predhodna prepričanja volivcev, njihove predsodke in stereotipe. Politika post-resnice primarno nagovarja razočarane in marginalizirane volivce. Marginalizacijo je opredeljena v najširšem smislu, v katerem se vsak posameznik lahko počuti marginaliziranega. Politika post-resnice je univerzalen, pojavlja se na obeh političnih polih, in globalen pojav. Zaradi svoje nefaktične narave in podpihovanja čustev, predstavlja neposredno grožnjo liberalnim družbenim vrednotam in liberalni demokraciji. Magistrsko delo oblikuje in predlaga koncept politike post-resnice, s pomočjo katerega obravnava brexit kampanjo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:post-resnica, politika post-resnice, brexit, resnica, laži in politika.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2020
Založnik:[Ž. Bokan]
Št. strani:81 str.
UDK:327(410:4-6EU)(043.2)
COBISS.SI-ID:34298371 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.09.2020
Število ogledov:454
Število prenosov:150
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Post-truth Politics: Case of Brexit Campaign
Izvleček:
The thesis deals with the phenomenon of post-truth and the related new form of post-truth politics. The reflection of the latter is conducted through the case of the Brexit campaign, the UK's referendum on exit from the European Union. Post-truth is the result of complex combination of different processes, in general it is about changes in the economic, cultural and media fields, along with technological advances. Post-truth denotes an environment associated with the actions of individuals in which factual facts are neglected and emotions and personal beliefs are at the forefront. Related to this is the emergence of a post-truth politics, which is characterized by indifference to the facts, but rather addresses emotions and reinforces the previous beliefs of voters, their prejudices and stereotypes. Post-truth politics primarily addresses frustrated and marginalized voters. Marginalization is defined in the broadest sense, as each individual can find oneself feeling being marginalized. The politics of post-truth is universal, appearing on both political poles and a global phenomenon. Because of its non-factual nature and appeals to emotion, it poses a direct threat to liberal values and liberal democracy. The thesis formulates and proposes concepts of truth policies, through which Brexit campaign is addressed.

Ključne besede:post-truth, post-truth politics, brexit, truth, lies and politics.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj