Podrobno

Etični pristopi pri odločanju managerjev : doktorska disertacija
ID Drašček, Matej (Avtor), ID Mesner-Andolšek, Dana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Rejc Buhovac, Adriana (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,00 MB)
MD5: 124146F3065E63A64B7DBD63D99EFCBB

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:managerji, postmodernizem, pragmatizem, etika vrlin, deontologija, utilitarizem, strukturni model, etični pristop
Vrsta gradiva:Doktorsko delo/naloga
Tipologija:2.08 - Doktorska disertacija
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Drašček]
Leto izida:2020
Št. strani:501 str.
PID:20.500.12556/RUL-120545 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.7:17(043.3)
COBISS.SI-ID:29169923 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.09.2020
Število ogledov:1820
Število prenosov:162
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
DRAŠČEK, Matej, 2020, Etični pristopi pri odločanju managerjev : doktorska disertacija [na spletu]. Doktorska disertacija. Ljubljana : M. Drašček. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=120545
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:managers, postmodernism, pragmatism, virtue ethics, deontology, utilitarianism, structural model, ethical approach

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Soustvarjanje vrednosti znamke in vključenost porabnikov na spletnih družbenih omrežjih
  2. Vpliv stališč, preteklih nakupnih izkušenj in zaznane vrednosti o družbeni odgovornosti podjetja na nakupno namero
  3. Moč vplivnežev na stališče do blagovne znamke in nakupno namero
  4. Marketing luksuznih blagovnih znamk na Instagramu
  5. Sodelovanje vplivnežev z več znamkami
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv družbenih medijev na proces odločanja potrošnika
  2. Vpliv socialnih omrežij na oskrbovalne verige
  3. Oglaševanje zasebnih zobnih ordinacij na družbenih omrežjih
  4. Zavedanje mladostnikov glede nevarnosti spletnega socialnega inženiringa

Nazaj