izpis_h1_title_alt

Trženjski odnosi med medijsko agencijo in naročnikom : diplomsko delo
Boh, Vesna (Avtor), Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/boh2971.pdf Novo okno
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vzajemno trženje, oglas, storitve, agencije, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo (m5)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2007
Založnik:[V. Boh]
Št. strani:41 str.
Kraj:Ljubljana
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17371110 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:546
Število prenosov:88
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na: Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, relationship marketing, advertisement, services, agencies, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj