izpis_h1_title_alt

Trženjski odnosi med medijsko agencijo in naročnikom : diplomsko delo
ID Boh, Vesna (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/boh2971.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, vzajemno trženje, oglas, storitve, agencije, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[V. Boh]
Leto izida:2007
Št. strani:41 str.
PID:20.500.12556/RUL-12044 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:17371110 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1715
Število prenosov:180
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, relationship marketing, advertisement, services, agencies, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj