izpis_h1_title_alt

Načrtovanje poti z algoritmom A* na mikrokrmilniku Arduino
ID Mesojedec, Matej (Avtor), ID Vrabič, Rok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,36 MB)
MD5: 0B4C3D8F3937EAE9100A8E08F3AADC40

Izvleček
V tem diplomskem delu je predstavljena implementacija A* algoritma za načrtovanje poti in trajektorije na mikrokrmilniku Arduino UNO. Načrtovanje poti pogosto obravnavamo kot problem iskanja najkrajše poti od začetnega do končnega vozlišča v grafu. Glavni izziv pri implementaciji predstavljajo omejene zmogljivost mikrokrmilnika, saj algoritem zasede veliko delovnega pomnilnika. Rezultat dela predstavlja implementirani program, ki je časovno in prostorsko optimiziran z ustreznimi podatkovnimi tipi, prioritetno vrsto ter časovno in prostorsko varčnim načinom izračuna hevristične vrednosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:načrtovanje poti, načrtovanje trajektorije, A* algoritem, hevristika, Arduino, mobilni robot
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Mesojedec]
Leto izida:2020
Št. strani:XXII, 43 str.
PID:20.500.12556/RUL-120209 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.451.25:004.421:007.52(043.2)
COBISS.SI-ID:32413699 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.09.2020
Število ogledov:763
Število prenosov:128
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Path planning with A* algorithm on Arduino microcontroller
Izvleček:
The thesis presents an implementation of the A* algorithm and trajectory planning on microcontroller Arduino UNO. Path planning is usually formulated as a problem of searching for the shortest path, from start to end node in a graph. The biggest challenge of the implementation are the limited sources of the microcontroller because the algorithm consumes a lot of memory. The result of the work is an A* implementation which is time and space-optimized by choosing the right data types, using a priority queue, and choosing time and space-efficient methods for defining the heuristic value needed by the algorithm.

Ključne besede:path planning, trajectory planning, A* algorithm, heuristic technique, Arduino, mobile robot

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj