izpis_h1_title_alt

Osebno znamčenje profesionalnih plesalcev : diplomsko delo
ID Baškovč, Anja (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,00 MB)
MD5: 8ED3656E6FF034F3DC9921799154CC63

Izvleček
V diplomskem delu smo raziskovali osebno znamčenje in sistem dela profesionalnih plesalcev. V času porasta pomena družbenih omrežij smo konstrukt osebnega znamčenja navezali tudi na uporabo družbenega omrežja Instagram kot platforme za izražanje osebne znamke. Osebno znamčenje je strategija, ki mladim profesionalcem pomaga pri diferenciaciji na trgu dela, hkrati pa vpliva na njihove zaposlitvene možnosti. Zanimalo nas je, koliko se profesionalni plesalci zavedajo pomena osebnega znamčenja, grajenja osebne znamke in ali to tudi sami udejanjajo na vsakodnevni ravni. Iz tega smo izpeljali raziskovalno vprašanje, kakšno vlogo ima osebno znamčenje pri delu profesionalnega plesalca, na katerega smo odgovarjali z vsebinsko analizo in osmimi opravljenimi polstrukturiranimi intervjuji. S pomočjo analize dobljenih rezultatov smo prišli do ugotovitve, da se pomena osebne znamke zavedajo vsi profesionalni plesalci, grajenje osebne znamke pa jim pomaga pri večjih zaposlitvenih možnostih na trgu dela.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:osebno znamčenje, profesionalni plesalci, družbena omrežja.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Baškovč]
Leto izida:2020
Št. strani:89 str.
PID:20.500.12556/RUL-119469 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:793.3(043.2)
COBISS.SI-ID:29603331 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:09.09.2020
Število ogledov:906
Število prenosov:133
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Personal branding of professional dancers
Izvleček:
In the diploma thesis, personal branding and the system of work regarding the professional dancers were researched. At the time of the growing importance of social networks, the establishment of personal branding was linked to the use of the social network called Instagram, which served as a platform for expressing a personal brand. Personal branding is a strategy that helps young professionals when it comes to the differentiation in the labor market, and it influences their employment opportunities. We were interested in how much professional dancers are aware of the importance of personal branding, building a personal brand and whether they act on it on a daily basis. From the above mentioned, a research question was derived - what role does personal branding play in the work of a professional dancer - which we answered with a content analysis and eight semi-structured interviews. Using the analysis of the obtained results, we concluded that all professional dancers are aware of the importance of the personal brand, which leads to greater employment opportunities in the labor market.

Ključne besede:personal branding, professional dancers, social media.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj