izpis_h1_title_alt

Celostna grafična podoba Muzeja Tomosove zgodovine Koper
Kocjančič, Eneja (Avtor), Pušnik, Nace (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,55 MB)
MD5: 1DE18A7298466F125FB972E40F1AC5BB

Izvleček
Namen diplomskega dela je izdelava kakovostne celostne grafične podobe po zahtevah naročnika, gospoda Steva Vujiča, ki je lastnik in skrbnik Tomosovega muzeja v Kopru. V diplomskem delu smo prikazali celoten postopek izdelave in oblikovanja nove moderne vizualne podobe muzeja, ki hkrati ohranja Tomosovo brezčasnost. Glavni cilji izdelave in oblikovanja celostne grafične podobe Muzeja Tomosove zgodovine Koper je večji obisk ljudi vseh generacij. Radi bi, da se tako domačini kot širša skupnost seznanijo z muzejem, ga obiščejo in podelijo zgodbe o tovarni ter njenih izdelkih. Prav tako si predvsem v poletnem času želimo doseči večji turistični obisk muzeja, saj takrat v Koper prihaja veliko turistov. Zaradi nove grafične podobe in dobre predstavitve ter promocije muzeja si prizadevamo doseči večjo prepoznavnost, saj sam muzej ponuja prikaz nečesa edinstvenega.Diplomsko delo je razdeljeno na teoretični in eksperimentalni del z rezultati dela. V teoretičnem delu smo opisali temeljne likovne prvine in opredelili pojem celostne grafične podobe. Posebej smo obravnavali tudi posamezne osnovne grafične elemente, predvsem logotip, pisavo in barvo. V praktičnem delu sledi predstavitev tovarne Tomos ter oddelka za oblikovanje. Prikazan je postopek izdelave nove celostne grafične podobe Muzeja Tomosove zgodovine Koper s končnimi rezultati in z razlago posameznih elementov. V priročniku celostne grafične podobe najdemo raznovrsten promocijski material – plakate, letake, zloženke, majice, nalepke.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Celostna grafična podoba, grafično oblikovanje, logotip, Muzej Tomosove zgodovine Koper, promocijski material
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2020
Število ogledov:187
Število prenosov:99
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Corporate identity of the Tomos heritage motorcycle museum Koper
Izvleček:
The purpose of the diploma work is to create a quality corporate identity according to the requirements of the client, Mr Stevo Vujič, who is the owner of the Tomos Museum in Koper. In the diploma work, we presented the entire process of making and designing a new modern visual image of the museum, which at the same time preserves the timelessness of Tomos. The main goal of the production and design of the overall corporate identity of the Tomos History Museum is a more significant museum visit from people of all generations. We would like both locals and the wider community to get to know the museum, visit it and share stories about the factory and their products. We also want to achieve a greater tourist visit to the museum, especially in the summer, as many tourists come to Koper with cruise ships. Due to the new corporate identity, good presentation and the assistance of the museum, we are also striving to achieve greater visibility, as the museum itself offers a display of something unique. The diploma work is divided into a theoretical and experimental part with the work results. In the theoretical part, we described the fundamental artistic elements and defined the concept of corporate identity. We also discussed the individual essential graphic elements, especially the logo, typography and color. The practical part is followed by a presentation of the Tomos factory and the design department. It displays the process of creating a new corporate identity of the Tomos History Museum with the final results and an explanation of individual elements. In the corporate identity manual, we find a variety of promotional material: posters, flyers, leaflets, T-shirts.

Ključne besede:Corporate identity, graphic design, logo, Tomos heritage motorcycle museum Koper, promotional material

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj