izpis_h1_title_alt

Razvoj testne proge za vrednotenje prehodnih pojavov ob menjavi prestav večstopenjskega verižnega gonila
ID Rejec, Miha (Avtor), ID Benedičič, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,44 MB)
MD5: 63E35AF4B18133945259B21647267E09
.pdfPDF - Priloga, prenos (60,50 KB)
MD5: 370E3A14A0E7215FC627B794C4CED7B5
.pdfPDF - Priloga, prenos (46,28 KB)
MD5: E431BB7A75B7BADA00A6C410D91AC7AF
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo spodaj.

Izvleček
Med razvojem pogonske enote za električna kolesa je prišlo do odpovedi enosmernih sklopk pri enotah, ki so se testirale na kolesih. Odpovedi smo povezali s sunkom momenta, ki se pojavi na pogonski gredi verižnega prenosa na kolesu v trenutku, ko se spremeni prestavno razmerje. V nalogi smo se sistematično, po priporočilih VDI 2221 lotili zasnove testne proge, ki bo služila za izmero prehodnih pojavov ob prestavljanju večstopenjskega verižnega gonila. Rešitev naloge je izdelano preizkuševališče, ki bo služilo za boljše razumevanje prehodnega pojava. Ugotovitve bodo omogočale točnejše dimenzioniranje pogonskih sklopov pri naslednjih generacijah pogonov in s tem zanesljivejše delovanje pogona.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:električno kolo, enosmerna sklopka, sunek momenta, testna proga, verižno gonilo
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FS - Fakulteta za strojništvo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Rejec]
Leto izida:2020
Št. strani:XIII, 34 f., [3] f. zganj. pril.
PID:20.500.12556/RUL-119106 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:621.825:629.322:621.313.2(043.2)
COBISS.SI-ID:28043267 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.09.2020
Število ogledov:681
Število prenosov:245
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Development of a test rig for evaluation of gears shifting transients for a multistage sprocket
Izvleček:
During the development of the electric bicycle drive several sprag clutch failures occurred on units that were tested in the field. Failures were connected to torque transient on the drive shaft, which occurs at every gear change. In the assignment we systematically designed a test rig, following the VDI 2221 guidelines. The test rig is designed to measure torque transients during gear changes. The result of the thesis is a test rig, which will allow us to gain a better understanding of torque related phenomena and enable better dimensioning of components in future generations of drives thereby increasing their reliability.

Ključne besede:electric bicycle, sprag clutch, torque transient, test rig, chain drive

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Datoteke

Podatki se nalagajo...

Nazaj