izpis_h1_title_alt

Izbira in vrednotenje informacij pri nakupnem odločanju potrošnikov vina : magistrsko delo
ID Vovk, Nina (Avtor), ID Kuhar, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Košmerl, Tatjana (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,28 MB)
MD5: 15A03087CB6AAFB7E56100D72408DF62

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:potrošniki, vino, uživanje vina, vedenje potrošnikov, nakupovalne navade, kupna moč, vpliv socio-demografskih značilnosti
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Vovk]
Leto izida:2017
Št. strani:X, 56 f., [19] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-118763 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366.12:663.2
COBISS.SI-ID:4748664 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:31.08.2020
Število ogledov:953
Število prenosov:139
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Wine consumer's selection and evaluation of information in the buying decision process : M. Sc. Thesis
Ključne besede:consumers, wine, wine consumption, consumers behaviour, shopping habits, purchasing power, impact of socio-demographic characteristics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj