izpis_h1_title_alt

Izbira in vrednotenje informacij pri nakupnem odločanju potrošnikov vina : magistrsko delo
Vovk, Nina (Avtor), Kuhar, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Košmerl, Tatjana (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,28 MB)
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:potrošniki, vino, uživanje vina, vedenje potrošnikov, nakupovalne navade, kupna moč, vpliv socio-demografskih značilnosti
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Leto izida:2017
Založnik:[N. Vovk]
Št. strani:X, 56 f., [19] f. pril.
UDK:366.12:663.2
COBISS.SI-ID:4748664 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:27
Število prenosov:7
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Wine consumer's selection and evaluation of information in the buying decision process : M. Sc. Thesis
Ključne besede:consumers, wine, wine consumption, consumers behaviour, shopping habits, purchasing power, impact of socio-demographic characteristics

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj