izpis_h1_title_alt

Poučevanje britanske kulture z literaturo v razredu TJA
ID Resinovič, Nisja Naja (Avtor), ID Skela, Janez (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (782,40 KB)
MD5: B70A859F742A9FE28D21E2A2E3186EE1

Izvleček
Magistrsko delo se osredotoča na pojem kulture, predvsem britanske, in kako jo lahko poučujemo v tujejezikovnem razredu. Raziskuje različne pristope k poučevanju kulture in težave, ki jih ti prinašajo, dokler ne zaključi, da je uporaba avtentične literature lahko zelo učinkovit pristop. V magistrskem delu ugotavljamo, zakaj je literatura pomembna in kakšni so kriteriji za izbiranje primernih besedil. V zadnjem delu teoretičnega dela raziskujemo težave, ki se pojavijo z medkulturnim branjem literature in kako lahko premostimo kulturno vrzel. Praktični del predstavi proces izbiranja romana za skupno branje in ideje, na katerih temelji zgradba učnih ur. Končno predstavi pet učnih priprav in pripadajoča učna gradiva, ki so bili ustvarjeni za izbrano delo Raven Black, avtorice Ann Cleeves.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:poučevanje kulture, literatura, tujejezikovni razred (TJA), britanska kultura, medkulturno branje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-118143 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.08.2020
Število ogledov:685
Število prenosov:138
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Teaching British Culture through Literature in the ELT Classroom
Izvleček:
This master’s thesis focuses on the concept of culture, specifically British culture, and how it can be taught in the ELT classroom. It explores different approaches to teaching culture and their difficulties, finally concluding that using literature can be a very effective approach. The thesis discusses why literature is important and moves on to guidelines for selecting appropriate texts. At the end of the theoretical part it explores the difficulties of cross-cultural reading of literature and suggestions on how to bridge the cultural gap. The practical part introduces the selection process of a novel for whole-class reading and the ideas behind the structure of the lessons. Finally, it presents five lesson plans and corresponding lesson materials created for the selected novel, Raven Black by Ann Cleeves.

Ključne besede:teaching culture, literature, ELT/EFL classroom, British culture, cross-cultural reading

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj