izpis_h1_title_alt

Fenomen intenzivnega materinstva na družbenem omrežju Instagram : magistrsko delo
ID Čulk, Nežika (Avtor), ID Vezovnik, Andreja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,06 MB)
MD5: 37B9E51B64FE3C3343AB826FC61FA0FD

Izvleček
Magistrsko delo se ukvarja z razumevanjem sodobnega fenomena sharentinga, ki smo mu priča na družbenih omrežjih in ga sociologi tesno povezujejo s prakticiranjem intenzivnega materinstva ter otrokocentrične vzgoje. Razlogi za nastanek sodobnega fenomena so me pripeljali do časa, ko so ženske stopile na trg delovne sile, kar je kasneje močno vplivalo na družinsko življenje in tudi položaj ženske v družbi. Ženske so z vstopom v sfero dela postale dvojno obremenjene, saj se alokacija družinskega dela ni enakomerno odvila med partnerjema. Z nastankom družbenih omrežij so matere našle način, kako uspešno povezati delo in vlogo matere ter gospodinje, kar se danes zrcali v nastanku »mompreneur« ter v sodobnem pojavu sharentinga. Sharenting je praksa deljenja fotografij in osebnih informacij otrok na družbenih omrežjih; je sodobni fenomen, ki ga iz dneva v dan uporablja več mater ter je v zadnjem času prebudil zanimanje tudi pri številnih sociologih in digitalnih antropologih. Delo na podlagi teoretskih izhodišč in s pomočjo kvalitativne raziskovalne metode – polstrukturiranih intervjujev – ugotavlja, na kakšen način matere na svojih družbenih omrežjih prakticirajo koncept intenzivnega materinstva in otrokocentrizma, oziroma natančneje, na kakšen način matere uporabljajo sharenting ter kakšen je njegov pomen v korelaciji z znamčenjem otrok.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Feminizem, ženske in družina v času postmodernizma, intenzivno materinstvo, vplivnostni marketing, sharenting.
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Čulk]
Leto izida:2020
Št. strani:126 str.
PID:20.500.12556/RUL-117800 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.472.4:305(043.2)
COBISS.SI-ID:26499075 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:26.07.2020
Število ogledov:1945
Število prenosov:341
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Phenomenon of Intensive Motherhood on the Social Network Instagram
Izvleček:
The master's thesis deals with the understanding of the modern phenomenon of sharenting, which we are witnessing on social networks and which sociologists closely associate with the practice of intensive motherhood and child-centered parenting. The reasons for the emergence of this modern phenomenon date back to the time when women entered the labor market, which later had a strong impact on family life and on the position of women in society. By entering the sphere of work, women became doubly burdened, as family work was not allocated evenly between the partners. With the emergence of social networks, mothers have found a way to successfully connect their work and their role of mother and housewife, which is today reflected in the emergence of the "mompreneur" and in the modern phenomenon of sharenting. Sharenting is the practice of sharing children's photos and personal information on social networks; it is a modern phenomenon used by more and more mothers every day. It has recently aroused interest among many sociologists and digital anthropologists as well. Based on the theoretical starting points and with the help of a qualitative research method – semi-structured interviews – the thesis determines how mothers practice the concept of intensive motherhood and child-centeredness on their social networks, or, more precisely, how mothers use sharenting and how significant it is in correlation with the commodification of children.

Ključne besede:Feminism, women and families in the postmodern era, intensive motherhood, influencer marketing, sharenting.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj