izpis_h1_title_alt

Prenova spletne strani za boljšo prepoznavnost podjetja na spletu : diplomski projekt
ID Kocjančič, Domen (Avtor), ID Kropivšek, Jože (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Jošt, Matej (Komentor), ID Oblak, Leon (Recenzent)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,56 MB)
MD5: 775C0156F866E6B82A8BF8C7314B07E0

Izvleček
Analizirali smo spletne strani izbranih majhnih in mikro slovenskih lesnih podjetij. Pripravili smo ocenjevalni model za vrednotenje spletne strani na osnovi določenih meril (vsebinskih elementov, barvne usklajenosti, preglednosti, orientacije ipd.). Ugotovili smo, da obravnavana podjetja s svojimi spletnimi stranmi ne sledijo sodobnim vsebinskim, oblikovnim in tehničnim smernicam pri oblikovanju spletnih strani. Ocene posameznih meril so bile v večini primerov zelo slabe. Zasnovali smo model optimalne spletne strani za majhna in mikro lesna podjetja, ki je ekonomsko sprejemljiv in hkrati sodoben ter učinkovit. Na osnovi modela optimalne spletne strani smo pripravili predlog prenove spletne strani konkretnega mikro lesnega podjetja.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:spletna stran, elementi, prenova, prepoznavnost podjetja
Vrsta gradiva:Delo diplomskega projekta/projektno delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Kocjančič]
Leto izida:2013
Št. strani:X, 57 f., [3] f. pril.
PID:20.500.12556/RUL-117577 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5:674
COBISS.SI-ID:2118793 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:16.07.2020
Število ogledov:807
Število prenosov:127
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Website redesign for better company recognition on the world wide web
Izvleček:
We analysed the websites of selected small and micro Slovenian timber companies. We prepared an evaluation model to evaluate websites based on certain criteria (content elements, colour consistency, transparency, orientation, etc.). We found that these companies do not follow current design and technical guidelines on their websites. Ratings at specified criteria were in most cases really low. We made an economically acceptable, and at the same time also modern and efficient concept of optimal website for small and micro timber companies. Based on the model we prepared a proposal of website for a specific timber company.

Ključne besede:website, elements, renovation, company recognition

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj