izpis_h1_title_alt

Zaznava promocijskih vsebin vplivnežev na Instagramu : diplomsko delo
ID Polanič, Nika (Avtor), ID Podnar, Klement (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,07 MB)
MD5: D1F8E5C1FE16492B21E1692D020349EE

Izvleček
Vplivnostni marketing postaja eden izmed najbolj priljubljenih načinov oglaševanja produktov in blagovnih znamk na internetu (še posebej na družbenih omrežjih), saj podjetjem in lastnikom blagovnih znamk nudi, da s pomočjo vplivnih posameznikov – vplivnežev na veliko bolj oseben in učinkovit način dosežejo svojo ciljno skupino potrošnikov. Uspešnost tovrstnega načina oglaševanja je med drugim odvisna tudi od številnih dejavnikov, ki vplivajo na vplivneževo ustvarjanje njegovih promocijskih vsebin, v katerih vplivneži svojim sledilcem prek deljenja vpogleda v njihovo življenje z njimi delijo tudi uporabne nasvete in izkušnje, ki so velikokrat potrošno obarvani. Ravno zato sem se odločila, da bom v diplomskem delu bolj podrobno raziskala in proučila vpliv dejavnikov na vplivneževo ustvarjanje njegovih vsebin za Instagram in uspešnost le-teh pri njegovih sledilcih, in sicer so ti dejavniki: svoboda vplivneževe izbire in ustvarjanja vsebin, razkritost plačila ali sponzorstva teh vsebin in način umestitve produkta ali blagovne znamke v vplivneževe vsebine. V empiričnem delu, ki je temeljil na izvedeni spletni anketi, je bilo ugotovljeno, da so pri sledilcih najbolj zaželene vsebine, pri katerih si vplivnež sam izbere predmet obravnave in slednjega v vsebino umesti hkrati vizualno in verbalno (v primeru uporabe le ene izmed teh dveh sledilci preferirajo verbalen način), vsebine, kjer ima vplivnež popolno svobodo ustvarjanja in v svojih vsebinah jasno razkrije, če je vsebina plačana ali sponzorirana (to razkritje sledilci najraje vidijo v opisu vsebine).

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Ključne besede: vplivnež, vplivnostni marketing, družbena omrežja, vpliv, vsebina.
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Polanič]
Leto izida:2020
Št. strani:69 str.
PID:20.500.12556/RUL-117350 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.472.4:366(043.2)
COBISS.SI-ID:24230403 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:08.07.2020
Število ogledov:1244
Število prenosov:295
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Perception of influencers` promotional content on Instagram
Izvleček:
Influencer marketing is becoming one of the most popular ways of advertising products and brands online (especially on social media) due to it offers companies and brand owners to reach their target market in a much more personal and effective way with the help of the influential individuals, i.e. influencers. The success of the latter method of advertising depends, among other things, on a number of factors that have an effect on the influencers’ creation of their promotional content. In this respect, influential people share useful tips and experiences, often consumer-oriented, with their followers through sharing an insight into their lives. That is the reason why I decided to research and thoroughly examine the impact of the following factors which determine the process of the influencers’ creation regarding Instagram content as well as its further success with their followers. Namely, the freedom of the influencers to choose and create their contents, disclosure of payment or sponsorship of the contents and the way the product or brand is placed into the influencers' content. In the empirical part of the paper, which was based on the conducted online survey, it was found that the most desirable contents for the influencer`s followers are the ones in which the influencer chooses what they are going to include in it and the way they place it in both visually and verbally (if there is only one way used, the verbal one is preferred by the followers). Moreover, it was found that contents in which the influencer has more creative freedom and it is clearly stated if the content is sponsored/paid (more pleasing if this is disclosed in the content description and not in the content (picture/video) itself), are more preferable by the followers.

Ključne besede:Key words: influencer, influencer marketing, social media, influence, content.

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj