Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Ali narišem to kar vidim?
ID
Krnel, Dušan
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://pefprints.pef.uni-lj.si/6245/
Galerija slik
Izvleček
Iz mnogih raziskav, zlasti tistih o zaznavanju in kognitivnem razvoju otrok, je znano, da je to, kar nastane v naših možganih, rezultat tega, kar vidimo, in tega, kar o tem že vemo oziroma kakšne predstave ali miselne sheme o tem že imamo. Pogosto so raziskave temeljile na risbah, ki so jih otroci narisali o nekem predmetu, bitju ali pojavu. Pri risanju pa gre še za dodaten proces reprodukcijo slike, ki ja nastala v glavi. Ovira pri tem so risarske spretnost in znanja, ki jih otroci nimajo. Kljub tej oviri pa je po mnenju večine raziskovalcev otroška risba kar dober približek mentalnemu modelu, ki ga je otrok oblikoval.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
risanje
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.04 - Strokovni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Založnik:
Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2020
Št. strani:
38-38
Številčenje:
24
PID:
20.500.12556/RUL-116902
ISSN:
1318-9670
COBISS.SI-ID:
18693635
Datum objave v RUL:
23.06.2020
Število ogledov:
755
Število prenosov:
172
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
science education
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj