izpis_h1_title_alt

Oglaševanje kot strateška investicija : primerjalna analiza reprezentativnih podjetij izbranih panog
ID Ozvald, Anja (Avtor), ID Ilič, Branko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/ozvald-anja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:neoklasična paradigma, postkeynesianska paradigma
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Ozvald]
Leto izida:2009
Št. strani:81 f.
PID:20.500.12556/RUL-11670 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1(043.2)
COBISS.SI-ID:28705373 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1156
Število prenosov:287
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj