izpis_h1_title_alt

Mobilna aplikacija za obvladovanje čakalnih vrst v storitvenih dejavnostih
KEKOVIĆ, MILOŠ (Avtor), Rupnik, Rok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,28 MB)

Izvleček
Prototip mobilne aplikacije, ki sem ga izdelal v okviru diplomske naloge, rešuje problem storitvenih dejavnosti, kot so avtoservis, GSM servis, računalniški servis, servis koles, servis smuči in šiviljstvo. Aplikacija omogoča enostavno rezervacijo termina, iskanje podjetja, ki vključuje storitev, ki zanima stranko, ter prikaže čas čakanja za vsako podjetje posebej. Poleg navedenega bodo stranke lahko urejale tudi svoje rezervacije. Komunikacija med podjetjem in stranko v primeru morebitnih vprašanj, kot je npr. menjava delov na avtomobilu, bo veliko enostavnejša, kot je bila doslej. Vodja podjetja lahko v vsakem trenutku preveri čakalno vrsto za vsako kategorijo dejavnosti, npr. pri avtoservisu lahko preveri vulkanizerstvo, avtopralnico, avtoelektriko itd. Aplikacija prav tako omogoča vpogled v seznam vseh naročenih storitev.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:čakalna vrsta, servis, stranka, podjetje, rezervacija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga (mb11)
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2020
COBISS.SI-ID:1538544323 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:42
Število prenosov:14
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Mobile application to support the management of queues in various areas of services
Izvleček:
The mobile application prototype that I created in my thesis solves the problem of service activities such as within car service, mobile service, computer service, bicycle service, ski service and tailoring. The app makes it easy to book an appointment, search for a business that includes the service you're interested in and displays the waiting time for each service. In addition, customers will be able to edit their bookings. Communication between the company and the client in the event of any issues such as changing parts of the car will be much easier than it is now. The business manager can check the queue at any time for each category of activity, such as car service (vulcanization, car wash, car power, etc.). The application also provides an insight into the list of all services ordered.

Ključne besede:queue, servis, customer, company, reservation

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj