izpis_h1_title_alt

Zasebnost, vojna in satira - ženska perspektiva Irmgard Keun na robu nove stvarnosti / Privatheit, Krieg und Satire – weibliche Perspektive Irmgard Keuns am Ausklang der Neuen Sachlichkeit
ID Marinšek, Kaja (Avtor), ID Samide, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (667,92 KB)
MD5: 3270A356E7C5EE65427F4DE33556F0F6

Izvleček
Pričujoče magistrsko delo se osredotoča na bistvene poteze pisateljske ustvarjalnosti Irmgard Keun, pri čemer se posveča njenima (zgodnejšima) romanoma: Gilgi – eine von uns (1931) ter Nach Mitternacht (1936). V svojem uvodnem delu magistrsko delo obravnava življenje in delo Irmgard Keun ter okoliščine njenega ustvarjanja, t. j. obdobja Weimarske republike v Nemčiji in obdobja pred drugo svetovno vojno, pri čemer poseben poudarek velja literarnim smerem oz. gibanjem znotraj navedenega obdobja – zlasti novi stvarnosti – in nekaterim literarnim zvrstem, npr. t. i. zeitromanu. Ob tem delo navaja avtoričine vire in pisateljske zglede, kot tudi nekatere podobnosti ter odmike od nove stvarnosti. V drugem delu magistrsko delo prehaja na vsebinsko analizo obeh navedenih romanov Irmgard Keun, pri čemer se ukvarja s primerjavo obravnavanih tem v sklopu zasebne in javne sfere. V tem okviru delo primerja podobe vojne, prostora, mentalitet ter medsebojnih odnosov, ukvarja pa se tudi s satirično in navsezadnje žensko perspektivo Irmgard Keun ter slednjo prepoznava kot eno najpomembnejših nemških avtoric nove stvarnosti oz. 20. stoletja.

Jezik:Nemški jezik
Ključne besede:nemška književnost, Irmgard Keun, Gilgi – eine von uns, Nach Mitternacht, nova stvarnost
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-115935 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.04.2020
Število ogledov:1365
Število prenosov:181
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Privacy, War and Satire - Irmgard Keun's Woman Perspective on the Verge of Neue Sachlichkeit
Izvleček:
This master's thesis deals with the essential features of Irmgard Keun’s writing, focusing on her (earlier) novels: Gilgi – eine von uns (1931) and Nach Mitternacht (1936). In its introductory part, the master's thesis deals with the life and work of Irmgard Keun and the circumstances of her writing, that is, the period of the Weimar Republic in Germany and periods before the Second World War, with a particular emphasis on literary directions or movements within that period, i.e. New Objectivity, and some literary genres, e.g. time-novel. In doing so, the work cites Irmgard Keun’s writing sources, as well as her similarities and deviations from the New Objectivity. In its second part, the master's thesis moves to a substantive analysis of two major and aforementioned Keun’s novels, while dealing with a thematic comparison of topics within the concepts of private and public sphere. In this context, the work compares the images of war, space, mentalities and intimate relationships, but also considers the satirical and, after all, feminine perspective of Irmgard Keun, classifying her as one of the most important German authors of the New Objectivity or 20th Century.

Ključne besede:German literature, Irmgard Keun, Gilgi – eine von uns, Nach Mitternacht, New Objectivity

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj