izpis_h1_title_alt

Vpliv izbranih dejavnikov trženjskega komuniciranja na kmetovo odločanje za nakup semena poljščin : magistrsko delo
ID Mohar, Jože (Avtor), ID Udovč, Andrej (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (720,87 KB)
MD5: 56BEEBDC42D232BB8230C129398C6DC6

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženjsko komuniciranje, kmetje, nakupi, odločanje, nakupno vedenje, semena, poljščine, znamke semen, osebna informacija, zaupanje, dobavitelji
Vrsta gradiva:Magistrsko delo
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:BF - Biotehniška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Mohar]
Leto izida:2016
Št. strani:XI, 76, [5] f.
PID:20.500.12556/RUL-115871 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:631.57:631.1.027:339.18(043)=163.6
COBISS.SI-ID:882551 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:27.04.2020
Število ogledov:806
Število prenosov:133
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of selected market comunication activities on farmers buying decision for crop seeds
Ključne besede:market communication, farmers, purchasing, decision making, consumer behavior, seeds, crops, seed brands, personal information, trust, vendors

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj