izpis_h1_title_alt

ANALIZA VPLIVA VEDENJA STRANK NA STRES ZAPOSLENIH V IZBRANEM PODJETJU
ID KOMPARE, NEJA (Avtor), ID Tomaževič, Nina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,66 MB)
MD5: A1CBDC7F9F3347BC5507310A7486953D

Izvleček
Ljudje smo čustvena bitja, ki se vsakodnevno srečujemo z različnimi stresnimi dogodki, zato se je pojavu, kot je stres, skoraj nemogoče izogniti. Gre za pojem, ki povzroči čustvene obremenitve, te pa lahko povzročijo duševne in telesne težave. Cilj diplomskega dela je bil predstaviti problematiko stresa na delovnem mestu in simptome stresa ter njegove posledice in problematiko raziskati na primeru izbranega podjetja. Delo je razdeljeno na dva dela: teoretični del temelji na pojasnjevanju stresa, njegovih posledic in simptomov ter na predstavitvi ukrepov za zmanjševanje stresa tako s strani posameznika kot tudi vodstva podjetja, zaključi pa se s predstavitvijo podjetja, ki predstavlja uvod v empirični del. V drugem, empiričnem delu, je bil s pomočjo metode anketnega vprašalnika analiziran vpliv vedenja strank na stres zaposlenih v podjetju Zlatarna Celje d. o. o. Namen diplomskega dela je bil ugotoviti, kakšen vpliv imajo težavne stranke na prodajno osebje in njihovo doživljanje stresa, ter vodstvu podjetja predlagati ukrepe za zmanjšanje stresa na delovnem mestu. Analiza je podala pomembne ugotovitve o stresu prodajnega osebja v Zlatarni Celje (v nadaljevanju: ZC). Ugotovljeno je bilo, da prodajno osebje pri svojem delu doživlja stres in da je glavni vzrok zanj ravno delo s strankami. Posledično se osebje srečuje tako z glavoboli kot z izgorelostjo, slednja pa lahko privede do daljših bolniških odsotnosti. Analizirani odgovori bodo vodstvu podjetja v pomoč pri obvladovanju stresa zaposlenih, s čimer bodo lahko izboljšali njihovo zdravstveno stanje, povečali njihovo produktivnost in pripadnost, poleg tega pa se bodo na trgu lahko predstavljali kot podjetje, ki skrbi za svoje zaposlene, kar bo pripomoglo k njegovi večji prepoznavnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:stres, zaposleni, dejavniki stresa, posledice stresa, ravnanje s stresom, stranke
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-115360 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.04.2020
Število ogledov:1394
Število prenosov:433
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:ANALYSIS OF THE IMPACT OF CUSTOMERS' BEHAVIOR ON STRESS LEVELS OF EMPLOYEES IN A CHOSEN COMPANY
Izvleček:
People are emotional beings who encounter various stressful events on a daily basis, which is why a phenomenon like stress is almost impossible to avoid. This is a concept that causes emotional burden, which can create mental and physical problems. The main goal of the diploma was to present stress issues at workplace, the symptoms of stress and its consequences, and to research these issues within a chosen company. The diploma is divided into two parts: the theoretical part is based on explaining stress, its consequences and symptoms, and introduces measures to reduce stress of individuals and of company's managers and concludes with a company presentation, which also presents the introduction to the empirical part. In the second, empirical part, it uses the method of survey questionnaire to analyse the influence of the customer’s behaviour on the employees of Zlatarna Celje d. o. o. The purpose of the diploma was to research the influence of dissatisfied customers on sales staff and their experience of stress, and to suggest measures to company's managers to reduce stress at the working place. The analysis indicated important findings on stress of Zlatarna Celje (below: ZC) sales staff. The conclusion was that sales staff experience stress at their work and that the main reason for stress is the work with the customers. Consequently, the staff experience headaches and feel burned out, which can lead to longer absences from work. The analysed responses will help the company's management in dealing with the stress of the employees and can thus improve their medical condition, improve their productivity and strengthen their feeling of belonging. In addition to that, they will be able to present themselves in the market as a company that takes care of its employees which would benefit its recognisability.

Ključne besede:stress, employees, consequences of stress, stress factors, managing stress, customers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj