Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Proceduralno generiranje realistične pokrajine v različnih letnih časih
ID
PEČAR, PRIMOŽ
(
Avtor
),
ID
Kavčič, Alenka
(
Mentor
)
Več o mentorju...
,
ID
Bohak, Ciril
(
Komentor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(3,82 MB)
MD5: A9876F7D3238ADE5D3C80D57AB1442EC
Galerija slik
Izvleček
Diplomska naloga prikazuje pristope za generiranje realistične pokrajine z možnostjo prehoda med letnimi časi. Opisani so postopki generiranja terena z uporabo Perlinovega šuma in tekstur, ki definirajo višino, toploto in razporeditev vode. S tem dosežemo osnovno obliko terena, na njej pa gradimo z uporabo več tipov erozij, s katerimi dosežemo bolj realistični izgled. Teren razdelimo z definiranjem biomov. Z njimi teren teksturiramo in ločimo na posamezne predele. Vsak biom ima tudi svoje podrobnosti, ki popestrijo izgled terena. Zatem dodamo preostalo vsebino, ki pa je vezana na tip bioma. Ko je vsa vsebina postavljena, se lotimo še generiranja cest in hiš okoli njih. Ko je vsa vsebina ustrezno definirana, pa lahko celotno pokrajino spreminjamo glede na letni čas. Tako vidimo spremembe med letnimi časi in kako to vpliva na celostno podobo terena. Cilj diplome je generirati realistično pokrajino, ki se bo lahko kasneje uporabila kot osnova za simulacijo zajema s senzorjem LiDAR.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
proceduralno generiranje terena
,
Whittakerjevi biomi
,
Unity
,
prehod med letnimi časi
Vrsta gradiva:
Diplomsko delo/naloga
Tipologija:
2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:
2020
PID:
20.500.12556/RUL-115304
COBISS.SI-ID:
12858371
Datum objave v RUL:
22.04.2020
Število ogledov:
1526
Število prenosov:
367
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
PEČAR, PRIMOŽ, 2020,
Proceduralno generiranje realistične pokrajine v različnih letnih časih
[na spletu]. Diplomsko delo. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=115304
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
Procedural generation of realistic landscape in different seasons
Izvleček:
The diploma thesis presents approaches for the generation of a realistic terrain with the ability to switch between seasons. We describe the procedures of terrain generation using Perlin noise and the generation of height, heat and water maps. With those, we achieve a basic procedurally generated terrain. We expand on this by using several erosion types, which make our terrain more realistic. We divide the terrain by defining biomes. With these, the terrain is textured and separated into individual areas. Each biome also has it's own detail layer that enhances the appearance of the terrain. Then we add content that is related to the type of biome. Once all the content is laid out, we begin the generation of roads and the placement of houses around them. With all the content placed, we can start changing the season. This allows us to see the changes between the seasons and how it affects the overall image of the terrain. The aim of the diploma is to generate a realistic landscape that can later be used as a basis for simulating capture with a LiDAR sensor.
Ključne besede:
procedural terrain generation
,
Whittaker biomes
,
Unity
,
transition between sesasons
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Iščem podobna dela...
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj