izpis_h1_title_alt

A theory on serendipitous destination branding : master's thesis
Avram, Doru (Avtor), Gartner, William C. (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, Mihalič, Tanja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/avram3617-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:tourism, tourist geography, marketing, brands, quality, loyalty
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga (mb22)
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2019
Založnik:[D. Avram]
Št. strani:II, 66, 13 str.
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:25551590 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:100
Število prenosov:31
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, turistična geografija, trženje, blagovne znamke, image, kvaliteta, lojalnost

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj