izpis_h1_title_alt

A theory on serendipitous destination branding : master's thesis
ID Avram, Doru (Avtor), ID Gartner, William C. (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Mihalič, Tanja (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/avram3617-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:tourism, tourist geography, marketing, brands, quality, loyalty
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Avram]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 66, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-114668 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:25551590 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:2470
Število prenosov:104
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, turistična geografija, trženje, blagovne znamke, image, kvaliteta, lojalnost

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj