izpis_h1_title_alt

Digitalna strategija podjetja Magreja d. o. o. : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
Humar, Nik (Avtor), Zupan, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/humar1046.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, case study, gostinstvo, podjetje, Magreja, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga (mb12)
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Leto izida:2019
Založnik:[N. Humar]
Št. strani:II, 22, str.
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:25284838 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:50
Število prenosov:22
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital business strategy of a company Magreja d.o.o.
Ključne besede:marketing, electronic marketing, information technology, case study, catering, enterprises, Magreja, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj