izpis_h1_title_alt

Digitalna strategija podjetja Magreja d. o. o. : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Humar, Nik (Avtor), ID Zupan, Blaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/humar1046.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, case study, gostinstvo, podjetje, Magreja, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Humar]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 22, str.
PID:20.500.12556/RUL-114610 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2
COBISS.SI-ID:25284838 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:791
Število prenosov:105
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Digital business strategy of a company Magreja d.o.o.
Ključne besede:marketing, electronic marketing, information technology, case study, catering, enterprises, Magreja, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj