izpis_h1_title_alt

Analiza ugleda turistične agencije CMT : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID More, Tina (Avtor), ID Bratec, Miha (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/more1043.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, potovalni uradi, CMT, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, image, ankete, analiza
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. More]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 21, 6 str.
PID:20.500.12556/RUL-114607 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:25280230 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:741
Število prenosov:94
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The analysis of CMT travel agency's reputation
Ključne besede:tourism, tourist-agencies, CMT, company performance, business efficiency, image, questionnaires, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj