izpis_h1_title_alt

Vpliv elektronskega poslovanja na nakupne navade potrošnikov konfekcijskih izdelkov : zaključna strokovna naloga visoke poslovne šole
ID Hambroš, Uroš (Avtor), ID Groznik, Aleš (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/vps_diplome/hambros954.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, elektronsko poslovanje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, oglaševanje, trendi
Vrsta gradiva:Zaključna naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[U. Hambroš]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 22 str.
PID:20.500.12556/RUL-114525 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25026790 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.03.2020
Število ogledov:813
Število prenosov:107
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Analysis of e business on purchasing habits of consumers of ready-made products
Ključne besede:marketing, electronic marketing, electronic commerce, purchasing, decision making, consumer behaviour, advertising, trends

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj