izpis_h1_title_alt

Analiza obstoječih blagovnih znamk copat kot podlaga za razvoj identitete nove blagovne znamke BeGiraffe : magistrsko delo
ID Zamernik, Mojca (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/zamernik3586-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, identiteta podjetja, image, management, novi proizvodi, zagonsko podjetje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Zamernik]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 60, 25 str.
PID:20.500.12556/RUL-114058 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25391334 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:804
Število prenosov:80
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:An analysis of existing brands of slippers as a base for developing an identity of a new brand - BeGiraffe
Ključne besede:marketing, brands, corporate identity, image, management, new products, start-up

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj