izpis_h1_title_alt

Vpliv oglaševanja s slavno osebnostjo na dojemanje blagovnih znamk pri porabniku : magistrsko delo
ID Svete, Tina (Avtor), ID Kolar, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/svete3396-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, blagovne znamke, osebnost, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Svete]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 57, 39 str.
PID:20.500.12556/RUL-114034 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25102310 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:641
Število prenosov:77
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of celebrity endorsements on customer's brand perception
Ključne besede:marketing, advertising, brands, personality, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj