izpis_h1_title_alt

Vpliv interneta stvari na strateško odločanje v podjetjih : magistrsko delo
ID Stojnić, Darko (Avtor), ID Čater, Tomaž (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/stojnic3564-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informatika, informacijska tehnologija, internet, umetna inteligenca, poslovna inteligenca, podjetje, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, poslovne odločitve
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[D. Stojnić]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 57 str.
PID:20.500.12556/RUL-114029 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658
COBISS.SI-ID:25319142 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:904
Število prenosov:92
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The influence of the Internet of things on strategic decision-making in companies
Ključne besede:informatics, information technology, internet, artificial intelligence, business intelligence system, enterprises, company performance, business efficiency, business decisions

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj