izpis_h1_title_alt

Pozicioniranje blagovne znamke pri uvajanju novih izdelkov : primer Energetike Celje
ID Stojanovski, Tina (Avtor), ID Čater, Barbara (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/stojanovski3511-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, energetika, električna energija, trg, podjetje, Energetika Celje, blagovne znamke, pozicioniranje proizvoda, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Stojanovski]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 57, 11 str.
PID:20.500.12556/RUL-114010 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25334246 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:854
Število prenosov:78
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Brand positioning when introducing new products: the case of Energetika Celje
Ključne besede:Slovenia, energetics, electricity, market, enterprises, Energetika Celje, brands, positioning, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj