izpis_h1_title_alt

The relationship marketing as a retention tool in commercial banks : master's thesis
ID Spirovska, Ivana (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/spirovska3388-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Macedonia, banking, financial institutions, commercial banks, marketing, relationship marketing, research, analysis
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[I. Spirovska]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 62 str.
PID:20.500.12556/RUL-113990 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25093094 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:738
Število prenosov:95
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Trženje na podlagi odnosov kot orodje za ohranjanje odjemalcev v poslovnih bankah
Ključne besede:Makedonija, bančništvo, finančne institucije, komercialne banke, trženje, marketing povezav, raziskave, analiza

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj