izpis_h1_title_alt

Priložnosti virtualne in obogatene resničnosti pri trženju blagovnih znamk : magistrsko delo
ID Mozetič, Matteo (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/mozetic3599-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, družbena omrežja, blagovne znamke, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Mozetič]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 57, 35 str.
PID:20.500.12556/RUL-113948 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25394406 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:909
Število prenosov:94
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The opportunities of virtual and augmented reality in brand marketing
Ključne besede:marketing, electronic marketing, social networks, brands, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj