Podrobno

Vpliv ukrepov učinkovite rabe virov na poslovni uspeh malih in srednjih podjetij : magistrsko delo
ID Kukovič, Jaka (Avtor), ID Rejc Buhovac, Adriana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kukovic3688-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:majhna in srednja podjetja, poslovanje podjetja, uspešnost poslovanja, trajnostni razvoj, naravno bogastvo, energetski viri, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Kukovič]
Leto izida:2019
Št. strani:IV, 50, 40 str.
PID:20.500.12556/RUL-113934 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:502/504
COBISS.SI-ID:25431782 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:1283
Število prenosov:125
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KUKOVIČ, Jaka, 2019, Vpliv ukrepov učinkovite rabe virov na poslovni uspeh malih in srednjih podjetij : magistrsko delo [na spletu]. Magistrsko delo. Ljubljana : J. Kukovič. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kukovic3688-B.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of resource efficiency on financial performance of small and medium-sized companies
Ključne besede:SMEs, company performance, business efficiency, sustainable development, natural resources, energy resources, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Soustvarjanje vrednosti znamke in vključenost porabnikov na spletnih družbenih omrežjih
  2. Vpliv stališč, preteklih nakupnih izkušenj in zaznane vrednosti o družbeni odgovornosti podjetja na nakupno namero
  3. Moč vplivnežev na stališče do blagovne znamke in nakupno namero
  4. Marketing luksuznih blagovnih znamk na Instagramu
  5. Sodelovanje vplivnežev z več znamkami
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Vpliv družbenih medijev na proces odločanja potrošnika
  2. Vpliv socialnih omrežij na oskrbovalne verige
  3. Oglaševanje zasebnih zobnih ordinacij na družbenih omrežjih
  4. Zavedanje mladostnikov glede nevarnosti spletnega socialnega inženiringa

Nazaj