izpis_h1_title_alt

Vpliv poprodajne logistike na zadovoljstvo strank : primer podjetja za izdelovanje gostinske opreme
ID Kastelic, Janja (Avtor), ID Trkman, Peter (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/kastelic3654-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:logistika, distribucija, storitve, prodaja, case study, konkurenca, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Kastelic]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 51, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-113895 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:658.8
COBISS.SI-ID:25430758 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:1070
Število prenosov:115
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The impact of after sales logistics on customer satisfaction: the case of a catering equipment company
Ključne besede:logistics, distribution, services, sales, case study, competition, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj