izpis_h1_title_alt

Dejavniki izbire trgovca z oblačili : primerjava tradicionalnih in outlet prodajnih formatov
ID Klančič, Tjaša (Avtor), ID Vida, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/klancic3386-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trgovina, prodajalna, tekstilna industrija, potrošnja, vedenje potrošnikov, izbira, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Klančič]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 60, 39 str.
PID:20.500.12556/RUL-113888 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:25088998 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:1328
Število prenosov:106
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Factors underlying consumer decisions for clothing retailers: traditional vs. outlet store format
Ključne besede:trade, shops, textile industry, consumption, consumer behaviour, choice, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj