izpis_h1_title_alt

Trženje turističnih destinacij s pomočjo mnenjskih vplivnežev : magistrsko delo
ID Korbar, Lucija (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/korbar3510-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, trženje, poslovno komuniciranje, internet, družbena omrežja, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Korbar]
Leto izida:2019
Št. strani:III, 64, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-113881 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:25323494 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:12.02.2020
Število ogledov:956
Število prenosov:96
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influencer marketing of tourist destinations
Ključne besede:tourism, marketing, business communication, internet, social networks, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj