izpis_h1_title_alt

Etična paradigma oglaševanja z vidika strokovnjakov v oglaševalskih agencijah : magistrsko delo
ID Fabjan, Špela (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/fabjan3378-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, oglaševanje, etika, poslovna etika, odločanje, problematika, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[Š.Fabjan]
Leto izida:2019
Št. strani:II, 73, 69 str.
PID:20.500.12556/RUL-113655 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:25054694 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:06.02.2020
Število ogledov:803
Število prenosov:73
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Ethical paradigm of advertising from advertising agency practitioners' perspective
Ključne besede:marketing, advertising, ethics, business ethics, decision making, problems, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj