izpis_h1_title_alt

Filmi, televizijske serije in uspešnice: študije primerov
ID Kumše, Staša (Avtor), ID Kovač, Miha (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (5,85 MB)
MD5: 9A620FBCF008420037D36750F39421E5

Izvleček
V magistrskem delu smo raziskovali, kakšen vpliv ima film oziroma televizijska serija, ki nastane po knjižni predlogi, na celostno blagovno znamko naslova. Raziskava temelji na dogajanju na slovenskem in svetovnem tržišču in prikazuje recipročne učinke blagovne znamke naslova na romaneskni in ekranizacijski izdelek v času predvajanja oziroma dostopnosti filma in/ali serije. Zanimalo nas je predvsem, ali se slovenskim založbam obrestuje investicija v prevodno literaturo tujih uspešnic in dostopnost tovrstne literature, po kateri sta bila posneta film ali serija na podlagi študije konkretnih primerov v zadnjih petih letih.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:založništvo, ekranizacije, knjižne uspešnice, blagovne znamke
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2020
PID:20.500.12556/RUL-113546 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.01.2020
Število ogledov:848
Število prenosov:301
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Movies, TV Series and Best Sellers : Case Studies
Izvleček:
In the master's thesis we explored the influence that movies and television series based on a bestselling book have on the holistic appearance of brands. The research was mostly based on the developments on the Slovenian book market and shows the reciprocal effects of branding for books as well as adaptation products. The most important question the thesis wanted answered was whether, in the publishing world, it pays off to invest in translation of bestselling literature to Slovene, when adaptations of it was made for the screen as well. The case studies were chosen based on examples of such literature in the last five years.

Ključne besede:publishing, screen adaptation, bestsellers, branding

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj