izpis_h1_title_alt

Spodbujanje avtonomije učencev v učbenikih za nemščino / Förderung der Lernerautonomie durch DaF-Lehrwerke
ID Koler, Gregor (Avtor), ID Kosevski Puljić, Brigita (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,56 MB)
MD5: 7E0CB3C9DD429DA7FAF05F70FC8A5983
.pdfPDF - Priloga, prenos (347,89 KB)
MD5: D397A4B5655E6FBCB0FC41409BB72122
.pdfPDF - Priloga, prenos (369,87 KB)
MD5: F942A8F50409A3EE84C75CD22359BAA0
To gradivo ima še več datotek. Celoten seznam je na voljo spodaj.

Izvleček
Cilj pouka nemškega jezika je poleg sporazumevalne jezikovne zmožnosti pridobitev kompetenc za vseživljenjsko učenje. Med te kompetence spada tudi avtonomno učenje. Učbeniki so najpomembnejše učno sredstvo za učitelje in učence, zato je v središču te naloge vprašanje, v kolikšni meri učbeniški kompleti za nemščino kot tuji jezik spodbujajo avtonomijo učencev. Magistrsko delo raziskuje različne vidike avtonomije učencev ter izpostavi dve področji, ki sta za razvijanje avtonomnega učenja temeljnega pomena, to sta področji samoevalvacije in razvijanje učnih strategij. Prav tako predstavi izsledke analize dveh učbeniških kompletov na ravni A1 oziroma A2 po Skupnem evropskem jezikovnem okviru. Učne strategije so v analiziranih učbeniških kompletih neenakomerno zastopane, prevladujejo kognitivne učne strategije, predvsem za učenje slovnice. Metakognitivne in socialnoafektivne učne strategije so slabo zastopane, strategije za uporabo jezika pa se v učbenikih ne pojavljajo. Učbeniški kompleti ponujajo naloge in instrumente za samoevalvacijo znanja, vendar ne spodbujajo uporabe jezikovnega listovnika.

Jezik:Nemški jezik
Ključne besede:avtonomija učencev, učne strategije, samoevalvacija, pouk tujega jezika, učbeniki
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-113123 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:05.12.2019
Število ogledov:1714
Število prenosov:513
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Encouraging Learner Autonomy in Coursebooks for German as a Foreign Language
Izvleček:
In addition to communicative language skills, the objective of German language lessons is to acquire competences for lifelong learning, including autonomous learning. Coursebooks are the most important learning tool for teachers as well as learners, so the main focus of this thesis is on the extent to which coursebooks for German as a foreign language promote learner autonomy. This thesis explores different aspects of learner autonomy, highlighting two areas that are crucial for developing autonomous learning: self-evaluation and the development of learning strategies. The results of an analysis of two coursebooks at the A1 and A2 CEFR level are also presented. Learning strategies are unevenly represented in the analysed coursebooks. Cognitive learning strategies are predominant, especially in learning grammar. Metacognitive as well as social and affective learning strategies are poorly represented, while strategies for language use do not appear in coursebooks. Coursebooks offer self-evaluation tasks and tools, but do not encourage the use of a language portfolio.

Ključne besede:learner autonomy, learning strategies, self-evaluation, foreign language teaching, coursebooks

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Datoteke

Podatki se nalagajo...

Nazaj