izpis_h1_title_alt

Plavajoča bitja v simulaciji NVIDIA FleX
ID Fajdiga, Peter (Avtor), ID Lebar Bajec, Iztok (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (904,41 KB)
MD5: 6568F8F076CE0E6BF3688ADDA1E2A324

Izvleček
Razvili smo realno časovno simulacijo različnih plavajočih bitij v tekočini z uporabo ogrodja za fizikalno osnovano simulacijo Nvidia Flex, ki temelji na metodah pozicijske dinamike (angl. position based dynamics) in pozicijskih tekočin (angl. position based fluids). Predstavimo model telesa bitja, ki je sestavljeno iz delcev. Ti so združeni v trdne člene, ki so s pomočjo mišic gibljivi v zglobih med njimi. Z genetskim algoritmom optimiziramo delovanje mišic, da bitje čim bolj učinkovito plava naravnost v simulirani tekočini. Podamo štiri različna telesa bitij, katerim z razvitim sistemom avtomatično generiramo gibanje. Pokažemo, da je plavanje v tako simulirani tekočini mogoče, a počasno in ne ustvarja realistične turbulence. Razvito gibanje primerjamo z načini plavanja resničnih rib, in sicer anguilliform, carangiform in thunniform. Ujemanje z njimi je različno za podana telesa bitij.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:animacija, simulacija tekočin, umetno življenje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-112716 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:1538447299 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:07.11.2019
Število ogledov:2515
Število prenosov:197
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Swimming creatures in NVIDIA FleX
Izvleček:
We develop a real time simulation of varied swimming creatures in a fluid using Nvidia Flex for physically based simulation. Nvidia Flex uses position based dynamics and position based fluids to achieve real time performance. We model creatures' bodies as solid clusters of particles that are connected with joints and animated using muscles. A genetic algorithm is used to optimise muscle function in order to allow the creature as efficient forward swimming gait as possible. We present four different bodies and use our system to automatically generate their movement. We show that swimming in such a fluid is possible, albeit slow and it does not result in realistic turbulence. The evolved gaits are compared with those of real fish, namely anguilliform, carangiform and thunniform. The fit is different for different bodies.

Ključne besede:animation, fluid simulation, artificial life

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj