Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Are Internet users in Slovenia willing to pay for fast broadband and what drives them to migrate?
ID
Švigelj, Matej
(
Avtor
),
ID
Hrovatin, Nevenka
(
Avtor
),
ID
Zorić, Jelena
(
Avtor
)
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1,22 MB)
MD5: 6FB5D6622EE4DC99DA6A8B567ADF3765
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/1331677X.2019.1595081
Galerija slik
Izvleček
The European Union (EU) member states are faced with a significant gap between availability of high-speed broadband and the share of households subscribed to such Internet access. This paper investigates the determinants of Internet users’ willingness to pay (WTP) for next-generation access (NGA) in Slovenia. Following the EU Digital Agenda target whereby all households should have Internet access of at least 30 Mbps by 2020, the WTP for an Internet speed of 30 Mbps is analysed. The results show that characteristics relating to the current use of Internet services and characteristics of Internet users both play an important role in explaining the WTP for NGA In particular, the presence of a student or pupil in the household, household income, subscription to mobile broadband and the quality of Internet services positively influence the WTP decision, while respondents that are employed or are already subscribed to fibre have lower WTP The results of our analysis may help Internet service providers and policymakers identify remedies which can reduce the demand gap for NGA networks.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
Slovenia
,
internet
,
price
,
consumer behaviour
,
willingness to pay
,
next-generation access
,
demandgap
,
migration to fastbroadband
,
EUDigital Agenda
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2019
Št. strani:
Str. 1001-1018
Številčenje:
Vol. 32, iss. 1
PID:
20.500.12556/RUL-112558
UDK:
338.5
ISSN pri članku:
1331-677X
DOI:
10.1080/1331677X.2019.1595081
COBISS.SI-ID:
25069030
Datum objave v RUL:
10.01.2020
Število ogledov:
1817
Število prenosov:
417
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Ekonomska istraživanja = Economic research
Založnik:
Taylor & Francis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
ISSN:
1331-677X
COBISS.SI-ID:
6796877
Licence
Licenca:
CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:
To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:
24.10.2019
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
Slovenija
,
internet
,
cena
,
vedenje potrošnikov
Projekti
Financer:
ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
P5-0117
Naslov:
Trajnostna konkurenčnost slovenskega gospodarstva v evropskem in globalnem okviru
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj