izpis_h1_title_alt

Are Internet users in Slovenia willing to pay for fast broadband and what drives them to migrate?
ID Švigelj, Matej (Avtor), ID Hrovatin, Nevenka (Avtor), ID Zorić, Jelena (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,22 MB)
MD5: 6FB5D6622EE4DC99DA6A8B567ADF3765
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/1331677X.2019.1595081 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The European Union (EU) member states are faced with a significant gap between availability of high-speed broadband and the share of households subscribed to such Internet access. This paper investigates the determinants of Internet users’ willingness to pay (WTP) for next-generation access (NGA) in Slovenia. Following the EU Digital Agenda target whereby all households should have Internet access of at least 30 Mbps by 2020, the WTP for an Internet speed of 30 Mbps is analysed. The results show that characteristics relating to the current use of Internet services and characteristics of Internet users both play an important role in explaining the WTP for NGA In particular, the presence of a student or pupil in the household, household income, subscription to mobile broadband and the quality of Internet services positively influence the WTP decision, while respondents that are employed or are already subscribed to fibre have lower WTP The results of our analysis may help Internet service providers and policymakers identify remedies which can reduce the demand gap for NGA networks.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:Slovenia, internet, price, consumer behaviour, willingness to pay, next-generation access, demandgap, migration to fastbroadband, EUDigital Agenda
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2019
Št. strani:Str. 1001-1018
Številčenje:Vol. 32, iss. 1
PID:20.500.12556/RUL-112558 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.5
ISSN pri članku:1331-677X
DOI:10.1080/1331677X.2019.1595081 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:25069030 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.01.2020
Število ogledov:1323
Število prenosov:382
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Ekonomska istraživanja = Economic research
Založnik:Taylor & Francis, Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
ISSN:1331-677X
COBISS.SI-ID:6796877 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.
Začetek licenciranja:24.10.2019

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, internet, cena, vedenje potrošnikov

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0117
Naslov:Trajnostna konkurenčnost slovenskega gospodarstva v evropskem in globalnem okviru

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj