izpis_h1_title_alt

Izboljšanje internega in eksternega komuniciranja z digitalizacijo v podjetju Revoz
ID Šuklje, Maja (Avtor), ID Možina, Klementina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,98 MB)
MD5: E3E46C10A1EA8FECDD33FAF2624F5085

Izvleček
Z izmenjavo in posredovanjem informacij komuniciramo oziroma se sporazumevamo. Interna ali notranja komunikacija je izmenjava informacij znotraj podjetja za poslovne namene. Komunikacija, ki se dogaja med dvema ali več organizacijami, ali med podjetjem in mediji, se imenuje zunanja ali eksterna komunikacija. Digitalizacija v podjetjih pomeni izboljšanje delovnih operacij, poslovnih funkcij in dejavnosti. V Revozu za interno komuniciranje uporabljajo e-pošto, intranet, informacijske TV-ekrane, mobilno aplikacijo Inside'R ter publikaciji »Aktualno za sodelavce Revoza« in »Revozov klub«. Podjetje eksterno komunicira predvsem z mediji in javnostjo preko spletne strani, letnega poročila, socialnih omrežij in z novinarskimi konferencami. Velik del proizvodnje je robotiziran, digitalizacija pa je prisotna tudi z informacijskimi TV-ekrani, ki so zamenjali komunikacijske panoje. Skupina Renault ima na svoji spletni strani objavljene smernice za pomoč pri oblikovanju grafičnih izdelkov. V diplomski nalogi je predstavljena celostna grafična podoba Skupine Renault. Prikazani so trenutni izdelki v podjetju Revoz in predlogi za izboljšanje in posodobitev izdelkov, da bodo v skladu s smernicami Skupine Renault.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komuniciranje, interno in eksterno komuniciranje, digitalizacija, podjetje Revoz, d. d., celostna grafična podoba Skupine Renault
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2019
PID:20.500.12556/RUL-112544 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:24.10.2019
Število ogledov:1580
Število prenosov:254
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Improving internal and external communication by means of digitalization at Revoz company
Izvleček:
Communication is a process of transfering information from one person, or group, to another. Internal communication is the exchange of information within a company for business purposes. External communication is what happens between two or more organizations, or between the company and the media. Digitalization in companies vastly improves work operations, business functions and activities. Internal communication within Revoz company includes mailing lists, intranet, TV information screens, mobile application »InsideʼR« and the publications »Aktualno za sodelavce Revoza« and »Revozov Klub«. The company communicates externally with the media and the public primarily through its website, the annual report, social media and press conferences. A large part of the company is robotized, and communication boards have been replaced with TV information screens, which are a result of the digitalization within the company. Groupe Renault published on its website the guidelines for designing graphic products. In this Thesis we presented an overall design of Groupe Renault, as well as current graphic products of Revoz company and our suggestions for more modernized and updated products, which are in compliance with Groupe Renault guidelines.

Ključne besede:communication, internal and external communication, digitalization, Revoz, d. d. company, Groupe Renault design

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj