Izboljšanje internega in eksternega komuniciranja z digitalizacijo v podjetju RevozŠuklje, Maja (Avtor)
Možina, Klementina (Mentor)
komuniciranjeinterno in eksterno komuniciranjedigitalizacijapodjetje Revozd. d.celostna grafična podoba Skupine RenaultZ izmenjavo in posredovanjem informacij komuniciramo oziroma se sporazumevamo. Interna ali notranja komunikacija je izmenjava informacij znotraj podjetja za poslovne namene. Komunikacija, ki se dogaja med dvema ali več organizacijami, ali med podjetjem in mediji, se imenuje zunanja ali eksterna komunikacija. Digitalizacija v podjetjih pomeni izboljšanje delovnih operacij, poslovnih funkcij in dejavnosti.
V Revozu za interno komuniciranje uporabljajo e-pošto, intranet, informacijske TV-ekrane, mobilno aplikacijo Inside'R ter publikaciji »Aktualno za sodelavce Revoza« in »Revozov klub«. Podjetje eksterno komunicira predvsem z mediji in javnostjo preko spletne strani, letnega poročila, socialnih omrežij in z novinarskimi konferencami. Velik del proizvodnje je robotiziran, digitalizacija pa je prisotna tudi z informacijskimi TV-ekrani, ki so zamenjali komunikacijske panoje.
Skupina Renault ima na svoji spletni strani objavljene smernice za pomoč pri oblikovanju grafičnih izdelkov. V diplomski nalogi je predstavljena celostna grafična podoba Skupine Renault. Prikazani so trenutni izdelki v podjetju Revoz in predlogi za izboljšanje in posodobitev izdelkov, da bodo v skladu s smernicami Skupine Renault.20192019-10-24 07:15:15Diplomsko delo/naloga112544VisID: 71358sl