Podrobno

Preverjanje kakovosti izobraževanja za tutorje na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani : diplomsko delo
ID Pavšič, Maja (Avtor), ID Radovan, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (433,57 KB)
MD5: 09EEED6870D3C6175007EF3E138CCF67

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diplomska dela, andragogika, izobraževanje, Univerza v Ljubljani, Filozofska fakulteta, tutorstvo, študenti, pedagoška metodologija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Pavšič]
Leto izida:2016
Št. strani:74 str.
PID:20.500.12556/RUL-112417 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:378.4
COBISS.SI-ID:62535010 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.10.2019
Število ogledov:1227
Število prenosov:242
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PAVŠIČ, Maja, 2016, Preverjanje kakovosti izobraževanja za tutorje na Filozofski fakulteti Univerze v Ljubljani : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : M. Pavšič. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=112417
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Parameters' confidence intervals evaluation for heterogeneous strain field specimen designs by using digital image correlation
  2. Full-field DIC-based model updating for localized parameter identification
  3. Inverzna identifikacija parametrov konstitutivnih modelov trdnin na podlagi nehomogenega polja deformacij
  4. Bootstrap kot splošen pristop k merjenju negotovosti
  5. Zasnova preizkuševališča za upogibno preizkušanje pločevine pri velikih plastičnih deformacijah
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj