Podrobno

Pomen skupnostnih centrov za razvoj lokalne skupnosti : študija primera skupnostnega centra CAAP v Mariboru
ID Godnič, Romina (Avtor), ID Radovan, Marko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,07 MB)
MD5: 6BE4CAD0C2C8E9BBE0A6D7126B5BD6C5

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:diplomska dela, andragogika, neformalno izobraževanje, skupnostno izobraževanje, skupnostni centri, lokalna skupnost, pedagoška metodologija, študija primera
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Godnič]
Leto izida:2015
Št. strani:72 str.
PID:20.500.12556/RUL-112315 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:374.7
COBISS.SI-ID:56854370 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.10.2019
Število ogledov:1202
Število prenosov:195
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
GODNIČ, Romina, 2015, Pomen skupnostnih centrov za razvoj lokalne skupnosti : študija primera skupnostnega centra CAAP v Mariboru [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : R. Godnič. [Dostopano 26 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=112315
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije pri delu v javni upravi
  2. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije v visokem šolstvu v času pandemije COVID-19
  3. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije za spodbujanje gibalnih dejavnosti pri športu
  4. Stališča učiteljev tujih jezikov do uporabe informacijsko-komunikacijskih tehnologij (IKT) pri pouku
  5. Didaktična uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije pri poučevanju angleščine v 1. in 2. vzgojno-izobraževalnem obdobju
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije na področju srednješolskega izobraževanja
  2. Uporaba informacijsko-komunikacijske tehnologije v prvem triletju osnovne šole
  3. Vpliv uporabe informacijsko komunikacijske tehnologije na socialno vedenje učencev
  4. Pogostost uporabe informacijsko-komunikacijske tehnologije pri pouku geografije v Sloveniji
  5. Uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije (IKT) za poučevanje naravoslovnih predmetov na srednjih šolah Koroške

Nazaj