izpis_h1_title_alt

Študija primera: socialne kompetence in subjektivno blagostanje pri študentih programa ZDŠ in ZDT : magistrsko delo
ID Slavec, Matej (Avtor), ID Gostečnik, Christian (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,64 MB)
MD5: 5B6C91A4CD079D6791D0199BA7C398AC

Izvleček
Namen magistrskega dela je bil raziskati povezavo med socialnimi kompetencami ter subjektivnim blagostanjem s posebnim poudarkom na udeležencih študijskih programov ZDŠ in ZDT, katerih kompetence, ki naj bi jih pridobili tekom študija, se primarno usmerjajo v delo z ljudmi, za katere pa so socialne in tudi čustvene kompetence nujno potrebne za kakovostno opravljanje delo svetovalcev oz. terapevtov. V teoretičnem delu smo raziskali socialne kompetence, jih poskušali opredeliti, spoznali, kako so zaznane v družbi ter kako in kdaj se pri posamezniku razvijejo. Pomemben del je namenjen tudi družbenem dojemanju čustev skozi čas. V drugi polovici teoretičnega dela smo raziskovali blagostanje, ki smo ga pogledali iz več zornih kotov z namenom, boljšega razumevanja. V magistrskem delu je opisano merjenje blagostanje ter trendi, ki se danes pojavljajo v pedagoških, organizacijskih in drugih sferah glede blagostanja. Študija primerja je zaobjemala 134 ljudi od tega žensk 98 in 35 moških ter posameznika, ki se ni opredelil v spolu. S pomočjo multidimenzionalnega vprašalnika socialnih kompetenc smo ugotovili, da so posamezniki, ki so dosegali višje rezultate pri socialnih kompetencah, so dosegli višje rezultate tudi pri subjektivnem zadovoljstvu. Študentje ZDŠ in ZDT programov so se izkazali za bolj socialno kompetentne kot kontrolna skupina, kar potrjuje, da so bolj primerni posamezniki za delo z ljudmi.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:socialne kompetence, subjektivno zadovoljstvo, ZDŠ, ZDT
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:TEOF - Teološka fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Slavec]
Leto izida:2019
Št. strani:IX, 71 str.
PID:20.500.12556/RUL-111885 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:159.942:316.6:37.091.214(043.2)
COBISS.SI-ID:8213850 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.10.2019
Število ogledov:2324
Število prenosov:302
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Case study: social competences and subjective well-being at students of ZDŠ and ZDT Department
Izvleček:
The aim of master’s thesis was to explore the connection between social competences and subjective well-being with emphasis on the case study of individuals in ZDŠ (marital and family studies) and ZDT (marital and family therapy) programs. Programs aim to prepare students for working with people for which social and emotional competencies are necessary for quality work of counsellors and therapists. In the theoretical part, we explored social competences, tried to find the best definition, got to know how society values them and when and how can we develop them. A vital part of the chapter is explaining how social and emotional competencies have been seen during the last 50 years. In the second half of the theoretical part, we explored well-being which can also be defined in various ways. As scientists, we also looked at how well-being is measured and how it is present in today's pedagogical, organizational and other parts of society. The empirical included 134 people, 98 men and 35 women. With the use of multidimensional questionnaire of social competences, we found out that individuals that got a better score on social competences scored higher also on subjective well-being as well as family well-being. The case study of students of ZDŠ and ZDT programs has shown that they are more socially competent than the control group, which confirms that they are more competent for working with people.

Ključne besede:social competences, well-being, ZDŠ, ZDT

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj